Symsznn Bebişimin tüm hazırlıkları bitti şimdi yıkama zamanı geldi fakat hangi derecede ve program da yıkanır emin olamadım hanımlar bilgi verir misiniz?
KeremAsafmoOom Symsznn ben 30 derecede elde yıkama yaptım sonrada ütüledim daha yüksek ısı da olmaz ztn hemen bozulur kıyafetlerin formu sonuçta yeni hepsi doğduktan sonra da 60 dk 40 derece de yıkamaya başladım
Elif2561 Symsznn bende 30 derece kısa programda yikadim utuledim önemli olan gözü falan gitmesi zaten otuz yeterli bence de😊
zcolak Symsznn benim makinemde 40 tan başladığı iÇin 40 derecede yıkadım. Ekstra durulama yaptım hiç bozulan yada rengi atan olmadı. Şimdiden kolay gelsin 😊