Kızlar iyi akşamlar 25+1 şuanda gebeliğim bebeğim çok şükür hareketlendi ama bazı günler hiç hissetmiyorum daha öncede korkup doktora gittim sorun yok dedi ama bugün yine hiç hissetmedim ama kanama yok hamileliğimde sorun yok sizde yaşıyormusunuz bu durumu sıkıntı çeken oldumu çok endişeleniyorum