Esrakocak İzmir bucada doğum hastanesinde doğum yapan tanıdığınız varmı kızlar tavsiye edermisiniz hastane ile ilgili bilgisi olan yardımcı olsun lütfen
Esneva Esrakocak ben orda doğum yaptım.eger normalse sancı çektiğin odada doğumun oluyor tek kişilik oda.
Muneweralp Esrakocak ben öteye gidiyorum nasipse orda doğum yapılan ben iyi şeyler duydum ama bilmiyorum tam
Burcu00 Esrakocak ben düzenli kontrollerimi orda yapıyorum ama daha Doğum yapmadım orda yapıcam İnşAllah ama orda Doğum yapanlar memnun hiç şikayetçi olanı duymadım
Esneva Esrakocak evet annemle beraberdim doğumu başlatcam dedi doktor annemi çıkardılar bi saate doğum yapıp bebekle ben ciktim
Esneva aysun_35 üç kişilik olan doğumdan sonra çıkılan odaydı.dogumu tek kişilik odada yaptım.ozel tutmadim artik oyleymis
Selimberfin Ben orda kizimin dogumunu yaptm normal dogum yaptim tek kisilik odada yaptm dogum anina kadar annem yanimdaydi cok memnun kaldim smdi ogluma hamileyim kontrollerime oraya gidiyorum dogumumu yine orda olucak