Merhaba hanımlar, ilk hamileliğim 33+7olduk. Yaklaşık 3 gündür rahim duvarın da fena sızı oluyor yürümem de, ve ayağa kalkmam da zorlanıyorum. Belirli süre topallaarak yürüyorum sonra biraz geçiyor. Acaba nedeni ne olabilir? Yarın doktor randevum var bi akıl danışmak istedim. Bebek büyüdüğü için midir yoksa başka şey mi bilemedim(!). Neden öyle oluyor acaba?