OzgeAda Ben doğum yapalı iki gün oldu bebeğimde solunum sıkıntısı var sezaryen olduğu için çok üzgünüm aynı durumda olan var mı
Nzlkca OzgeAda bende erken doğum yaptığım için bebeğimde solunum sıkıntısı var. 13 Kasımda doğum yaptım. Bebeğim 34 haftalıktı. Ben çıktım o küvezde. Solunum desteği alıyor.
Nzlkca OzgeAda süre vermiyorlar zaten. Solunum cihazına olan ihtiyacı yavaş yavaş düşürülecek bu her bebekte değişiyor dediler.