Kızımızın adı sürekli değişiyor Betül olucaktı ama ailelerimiz ismi beğenmediği gibi bizi de soğuttu 🤦♀️ Şimdide Zehra yada Elif isminden birinde karar kılmamız gerekiyor. İkimizde iki ismi sevdik ama Eşim daha çok Zehra istiyor gibi bende Elif istiyorum bizde oylama yapmaya karar verdik 😅 evet fikirlerinizi bekliyorum