Deletedmom0065 duyguyilmaz Solitoo gurcem lifewater87 Deletedmom133 BeybininAnasi Minnosannis01 Bu arada Kizlar aranizda bagirsakta koyuluk diye bi durum yasayan ya da duyan oldu mu? Parlaklik duydugum bir seydi ama koyuluk nedir?
Solitoo Deletedmom0065 evet öyle kontrol ediliyo bide ultrasonda suyuna bakıyo ama suyunsa ara ara sancında gelir bak yarın Pazartesi yinede doktoruna git bence daha detaylı bakar inşallah bişeyin yoktur
Solitoo Deletedmom0065 çok özürdieyerek söylüyorum hafif salya gibi olması gerekiyo direk su gibi değil
Deletedmom0065 Solitoo benim.su gibiydi canm ondan cok.korktum cok.tesekkur ederim kivaminin oyle olmasi gerektgni bilkiyordum
defne55 Deletedmom0065 direk su olmuyor canım hafif yapiskan bi akıntıyla karışık oluyor bide af edersin nasıl adet oldugumuzda her hareketimiz de gelir ya aynen öyle okuyor
Deletedmom0065 defne55 oyle oldugunu bilmiyodum canm cok sagol bu bildiginiz idrar gibiydi dumduz suydu
Solitoo Deletedmom0065 öyle olmasına dikkat et canım öyle gelirse zaten kesinlikle sudur ama inşallah bişey olmaz bol bol dinlen doktoruna gidene kadar da😇
MiranRenas Deletedmom0065 Hemen git hastaneye korkulacak bişi yok Doğum başlamış demekki açıklığına ve sancına bakarlar
Sema1991 Deletedmom0065 korkacak bişe yok canım sakin ol en yakın hastaneye git suyun geldiği için yüksek ihtimal açılmana bakılacak nst ye bağlanacaksın benim de 35. Haftam da ağrım çıktı nst de doktor çok olumlu konuştu kilosu yerindeyse eğer erkenden kavuşmuş olursun bebeğine fena mı sakin ol ve hastaneye git
Deletedmom0065 Sema1991 canm gittim baktilar rahim agzi uzunluguna bide ultrasona . Doktor iyi gozukuyor dedi ama benm icime sinmedi gene de uzaniyorum evde dinleniyorm
Nurr Bence hemen acile gidin suyunuz gelmişse Allah korusun özel hastaneye gidiyorsanız doktorunuz gelmek zorunda zaten
Sema1991 Deletedmom0065 eğer suyunun geldiğinden şüpheleniyorsan doktora gitmelisin bence çünkü suyu gelen gebeleri çok bekletmiyorlar bebek susuz kalmasın diye suni Sancı veriyorlar benim ilk doğumumda suyum gelmişti hasteneye gider gitmez suni sancı takılmıştı suyum bitmeden doğurayım diye
Deletedmom0065 Sema1991 girdim sancı cıkmadi eve döndum bende kan sanci olursa gidicem kendi hastaneme. Dinleniyorum
Buseeeeee Peçeye yada bi bez koy canim rengi şu gibi ve az gelmez cok gelir sumu degilmi onu anlaman lazım ilk önce kasılmaların varmi bebek hareketleri nasil ? Bunu sorma sebebimde bu aylarda sulu akinti cok olur enfeksiyon olabilir .
Deletedmom0065 Buseeeeee canim bilmiyorum doktor her seye normal dedi gonderdi eve . Icime pek sinmedi ama suan kasilma agri sizi vs olmadi . Galiba biraz dikkat etmem lazim kendime uyari gbi biseydi heralde
Buseeeeee Deletedmom0065 oluyor haftan 36 çünkü normal korkma hele daha yoğun akıntıların olucak son haftalar