eknsnsr98 Kızlar daha 20 haftalık hamileyim bi saattir sırtıma çok keskin bi sancı girip bırakıyor sizde de oluyor mu?
Kivilipastaa Kendini yorduysan hemen uzan dinlen kuzum dinlenince de gecmiyosa hemen acile geçmiş olsun kuzum 💜🤰🏻
Tgckync Sirt agrisi hergun çekiyorum bıçak gibi belli bi haftadan sonra basliyor sanirim boyle gittikce cogaliyor ağrı malesef 😑
Sslnry77 Bende 14+4 haftalığım benimde gün içinde pek olmuyor da yattığım zaman sağa sola dönerken sırtıma sancı giriyor kramp gibi. Bazende gece tuvalete kalkarken oluyor resmen iki büklüm kalıyorum geçince doğrulabiliyorum. Nedendir ki?🤷🏻♀️
elifinilki27 Benimde sırtıma sancı giriyor Allah’ım çok kötü hemde sırtıma sonra kalbimin olduğu yere çökmüş durumda o kadar doktora gittim sebebini bile anlayamadılar