Kubuuu1 Bebisimyolda ben memnun kaldım ama kullanıp ishal olan da var en azından doktorunuza yazdırıp bir deneyin o tarz şikayetleriniz varsa ben onu kullandım sadece iyi geldi başka denemedim
sssherlock Bebisimyolda canım bence de magnorm tadı gayet iyi pişman olmazsın. Bu arada devlet karşılamıyomuş demişsin doktor yazdığı sürece sıkıntı olmuyo hatta aile hekimine direk de yazdırabilirsin ben öyle yaptım ekstrası cüzi bi miktar sanırım 6 ya da 9 lira falan ki zaten 1 ay da gidiyo günde 1 taneyle
Beyzanurlina Bebisimyolda benımde bacaklarım sızlardı kuzum doktora söledm magnezyum verdı bı ıkı kullandım agrı geçti bıraktım dahada agrık olmadı arada sızlama oluyo ama kullanmak istemiyorum geçiyo çünkü 36 haftalıgız
Dilara_x27 Busra_2308 bana da o ilacı verdi içemiyorum nasıl iciyodun yaa 😣😭 içince tüylerim diken diken oluyor bı yudumda bırakıyorum
Busra_2308 Dilara_x27 valla burnumu tıkıyorum tek yudumda içiyorum. Tadı kötü değil ama ilaç tadı benim de midemi bulandırıyor. Hemen arkasından su içiyorum mecburen. Ama çok iyi geldi kasık ağrılarıma
Crescent96 Benimde huzursuz bacak sendromum vardı uyuyamıyordım geceleri doktorum magvital verdi tadı bana mükemmel geliyor valla limonlu ☺️ Ekşi biraz ama gayet etkili bir ilaç ekşi seviyorsanız rahat içersiniz☺️
Dilara_x27 Busra_2308 ben hiç bir şekilde içemiyorum kendimi zorlayıp içince de hasta gibi hissediyorum sonrasında 😔😔😔
Beyzanurlina Bebisimyolda agrım yokki kuzum bı ıkı saate geçiyo dıe de içmek istemiyorum çok nadir ayda bıkere falan olur yanı dile getirmicek derecede🙈
Muhammedim0125 Ben bugün başladım. Başım ağırıyordu ve tansiyonum düşüyordu arada bir de bacaklarıma kalçama ve ayak parmaklarıma kramp giriyordu iyi olur inşallah ilerleyen zamanda görücem
Osgem2019 Bebisimyolda daha bugün doktorum verdi içinde d vitaminide var doktorumun verdiği diğer vitaminden de memnun kaldım osteo formula magnezyum tavsiye ederim
Bebisimyolda Simdi ilk şaşeyi ictim tadi bi tuhaf kokusunu hic icime almadim zaten berbat ama bogazimda bagrimda yanma oldu normal mi bilmiyorum