Labaysenur Merhaba kızlar halımda eskiden kalma ufak ufak lekeler var bir türlü geçiremedim.bimin parlatıcısınıda denedim fakat bi türlü çıkmıyor.başka bi yöntem bilen var mı acaba 🥺
Ceylan35 Labaysenur bildiğim kadarıyla cep sodasi suyla karıştırıp lekenin üzerine döküp bekletince çıkıyormuş benimde halimda leke vardı sodayi denemeden çıktı ama çok arastirmistim
Marinnn Labaysenur bimin bulasik parlaticisini dene lekelere birebir koltuktaki halilari vs herseyi cikariyor 😉
Labaysenur Marinnn evet biliyorum denedim fakat çıkarmadı yeni oluşan lekeleri çıkartıyor fakat benim halımdaki eskiyi çıkartmadı çok umutluydum oysa 🤷♀️
Marinnn Labaysenur halla halla.cikarmasi gerekirdi oysa benimde perdede bi leke vardi dun perdeleri yikadim cikardigimda leke hala duruyordu döktum gecti hemen
nazliiecemm Labaysenur farmasinin sihirli süngerinide deneyebilirsin bende parlaticı asprin falan denedim olmadı sihirli sünger anında çıkardı ardından birde farmasinin çok amaçlı temizleyicisiyle sildim fikir olsun sanada