Balgebe 2 düşük gebeliğim oldu kan pıhtılaşması çıktı şimdi 12+6 gebeyim oksapar iğne ve eurospin aspirin kullanıyorum varmı aynı durumu taşıyanlar ?
Saraalp Balgebe aynı durumu bende yaşadım , pıhtılaşma çıkmadı ama dr um tedbir amaçlı başladı, 33. Haftamızdayız şükürler olsun