esideger Bulantılar bir miktar azaldı, ama yürüdüğüm zaman hemen yoruluyorum nefesim kesiliyor sanki bu durum beni yıpratıyor bir şey yapamıyorum. Ve su, çorba içmeyi çok özledim. Ama bunuda şükür🤲🏻
Ozo34 Merhabalar şükür bizde bugün 10 haftalik olduk riski gebelik olduğundan başından beri yatıyorum.Bugun ilkkez mutfak tezgahını toparladım ve sildim sadece 15 dk ve çok yavaş ve yorulmadan yaptım ama belim ve rahim çok ağrıyor sizce bununla ilgisi var mi yoksa rahim büyüdüğü için mi oluyor bu ağrılar normal mi acaba .Daha dün kontrolüm vardı herşey yolundaydı ..Her sabah 100 lük progestan oluyorum .. sizde oluyor mu bu ağrılar
damlanne Ozo34 canım benimde 7.haftalarda bel agrım oldu doktor normal dedi şuan geçti çok şükür sağ salim kucagımıza alırız inşallah🤲♥️