Kızlar tarsus kadın doğum hastanesınde münevver hanıma giden var mı yada hakkında iyi yada kötü yorum duyan benım için çok önemli 😒 istanbuldan geldım çok az kanamam oldu ama tekrarlamadı hastaneye yatttm serum yiyorum bebek çok iyi şükür
28 haftalık olduk böyle yaşayan oldumu özel bölgemde tahriş olmuşdu çok kaşıdım az kan gelmesını onada bağlıyoruz