Merhaba kızlar bugün tam 10.haftamdayım riskli gebelik olduğundan dolayı başından beri progestan kullanıyorum ve yatıyorum. Dün kontrolüm vardı şükür herşey yolundaydı.Bu sabah ılk kez kalktım ve 15 dk @ yürüdüm bununla alakalimi bilmiyorum ama belim ve rahim aşırı ağrıyor kimi yerlerde rahim büyümeye başladığından oluyor yazmışlar korkulacak bir durum mu sizce .Şimdiden teşekkür ederim