Arkadaşlar dün gece uyumaya çalışırken birden bire aşırı derecede başım dönmeye başladı ama felaket şekilde hızlı. Çok korkup ambulans cagirdik. Hastaneye vardık idrar kan aldılar temiz çıktı. Nst ye aldılar sorun yok. Tansiyon normal. Parol serum verip gönderdiler. Biraz iyiydim fakat sabah yine şiddetli baş dönmesiyle uyandım araştırdığım kadarıyla vertigoya benziyor :( hamilelikten önce vertigo yoktu bende hamilelikle beraber olabiliyormuş. Bunu yaşayan var mı? Nasıl kurtula bilirim bundan , tecrübeleriniz neler😥 kulak burun boğaza gidicem bide yarin