Satinur_1997 ilk defa duyuyorum böyle saçma şey. Benim bebeğim de 1 hafta geri ama doktorum, iri bebek olmayacak muhtemelen dedi sadece. 32'deyim. Gelişim geriliği değildir bu. Hele hele 1 hafta çok önemsiz. Ultrasonun yanlış ölçümünden kaynaklanıyor bile olabilir. 1 hafta geri, sezaryenle alalım ne demek ya. Değiştirin bence doktorunuzu.