Kbr61 hiçbir şey yaşamadım ve ben sabah akşam içtim ilacı doktor bana yapar dedi ama herkeste aynı yan etkileri yapmıyor bende hiçbir şey yapmadı gayet güzel geçirdim ilaçla ilk 3 ayı onu düşünmeden iç eğer yaparsa Bi yarım saat öğlen uykusuna yat tamamdır geçiyo bir arkadaşımda da böyle olmuştu