Sulesule canım öncelikle üzülme. bazı bebekler ilk etapta almayabiliyor. midesi kalkabiliyor.
benden sana tavsiye, sütünü sağ. çay kaşığı ile azar azar hep içir. ara ara gögüsünğ ver, almasa dahi unutturma gögsünü sonunda mutlaja emer.
biberona hemen alıştırma, biberondan tazikli direk gidimce bebekler sonradan daha da memeyi almayabiliyorlar.
yakınlarımın yaşadıklarından yola çıkarak diyorum yine sen bilirsin tabi