Yasemin61 Merhaba Yasemin. Ben de 2 kez kimyasal gebelik yasadim. Ilkinda adet olmam gereken gunde beta degerim 20 cikmisti. 2 gun sonra 30 oldu. Devaminda 70 ve 150 oldu. 2gun sonra 155ti. Sonrasinda zaten kanamam basladi ve sifirlandi. Digerinde de 54 ile basladim. 100,210 ve 154 oldu. Sonra yine kanamam oldu. Hatta su anda da devam ediyor. Bu sefer oldu sanmistim olmamis. 🙏 Icinin rahat etmesi için kan testi yaptir bence. Allah hayırlısını versin her şeyin.