busepinar herkese merhabalar 22 haftalık hamileyim ve süt ve süt ürünleri tüketemiyorum sütü sadece nesquik atıştırmalık yaparak yiyebiliyorum hatta neredeyse her gün iki tabak nesquik yiyorum sizce zararı olur mu bebeğime
Zeyk busepinar zararı olmaz da faydasi olur mu bilmiyorum. Süt kakao icsen? Meyveli süt veya yoğurt ( kendin hazırlanan) denesen?
Nuur2001 busepinar bende süt içemiyorum canım doktorum illa süt içmene gerek yok yoğurt peynir kaşar peyniri yiyebilirsin dedi
Berivanz busepinar ben de süt asla içemiyorum doktorum yoğurt ye onun yerine dedi ama onu da zar zor yiyorum
Nilll Nuur2001 sütten bende pek hazetmiyorum ama içine bir tatlı kaşığı bal katıp öyle zorlaya zorlaya iciyorum. 🙄
Nuur2001 Nilll zorla içmene gerek yok kuzum illa süt içiceksin diye bi kural yok onun yerine peynir yoğurt yiyebilirsin
Nuur2001 Nilll ben çoğunlukla kaşar peyniri yiyorum beyaz peynirini de çok sevmiyorum 😄 hem kaşar peyniri bebeğe kilo aldırıyormuş
Sweetblonde88 busepinar hazır içerikli şeylerden uzak durmak en iyisi. Beyaz peynir kefir yogurt tüketin. Mesela meyve dograyın yogurda.