KucukAnne538 Benim de eşim istediğim isme karşı çıkıyordu. 1,5 aydır ikna edemedim. En sonun da “ Neler çektiğimi görmüyormusun sen bir tek ismine karışmanı istemiyorum, ben 9 ay onu karnımda taşıyorum, sürekli kusuyorum, halsizim, yorgunum ve bu süreçte sana gram birsey olmuyor üstelik benim vajinami kesecekler dikecekler veya karnımı ayni şekilde, vücudum catliyor ömrümün sonuna kadar o izler benimle ve senin isim koyma konusunda daha mi cok hakkın var yanı” diyerek ağlamıştım🙈 Sonra kendi dedi tamam istediğin ismi koyalım yeterki üzülme diye 😂😂 Yaptığım doğru değil belki ama yapmak zorundaydim🙈😂