Duygu35 Ozlemcyln özeldeyse doktorun acile git doktorunun kim olduğunu söyle hemen ararlar mutlaka hastaneye git
Ozlemcyln Gittim doktorumu aradılan progestan iğnesi vurdular kanamam hastaneye gittiğimde tamamen bitmişti hala da kanamam yok yarın kontrole çağırdı bişey olmuşmudur lütfen bişey söyleyin korkuyorum
Asaltntyr Ozlemcyln kesinlikle acile git acil doktoru tehlikeli bi durum görürse kadın doğum uzmanıyla irtibata geçiyor kalp atışını duyarsın için rahatlar. Zaten ilk üç ayda düşük olursa doktorun da yapacağı bi şey yok ki aniden gelişen bir durum. Protestan kullanıyormuşsun zaten. Umarım kötü bi durum değildir. Ozlemcyln
Ozlemcyln Asaltntyr acile gittim zaten doktorumu aradılar progestan iğne vurdurttu yarında kontrole çağırdı şuan da kanamam yok hastaneye giderken kanamam kesilmiş zaten en son kanamam kahverengine dönmüştü bişey olmuşmudur sizce
Dilara1234 Ozlemcyln inşallah olmamıştır canım kötü düşünme stres yapma güzel şeyler düşün ki güzel olsun sağlıkla kucağına al inşallah 🙏
Asaltntyr Ozlemcyln benim de 7.haftada olmuştu böyle baya kırmızı pıhtılı bi kanamaydı çok korkmuştum ama şükür bi şey çıkmamıştı. Siz de kontrole gidene kadar kalbinizi ferah tutun stres de tetikliyor kanamayı bence. İnşallah bi şey yoktur.
Asaltntyr Ozlemcyln tabiki ederim Allah size bebeğinize sağlık versin herkes yavrusunu sağlıkla kucağına alsın inşallah
Canocan01 Ozlemcyln bekleme sakın benden leke gelmişti Dr. demişti ki kanama artarsa sakın bekleme. Acile git ben lekeye rağmen gittim iğne vurmuşlardı sende git inş hayırlı haberler olur