Damla_yldrm Bugün 5+1 günlük hamileyim. Bu sabah biraz kanamam başladı koyu kahve doktor bu şekilde yerleşme kanaması olacağını söylemişti ama ben yine endişelendim. Belimde biraz ağrıyor aynı şeyi yaşayan var mı?
Minikyavrum34 Damla_yldrm progestan kullanmıyor musunuz? Bendede kahverengi olmuştu doktorumu aradım normal dedu benim 1hafta leke kahverengi geliyordu hemde
Minikyavrum34 Damla_yldrm yerniz de olsam yarin eczaneden progestan alirim alttan kullanılıyor fitil şeklindedir
BeybininAnasi En ufak bir kanamada, en ufak bir lekelenmede kesinlikle doktora başvurulmalı. Doktora gidin, gidemiyorsanız da arayıp danışın, ihmal edilmemesi gereken bir konu