Sonunda bende gecikmelide olsa oglusuma kavusma hikayemi paylasayim istedimm 😊 birazz uzun simdiden kusura bakmayinn 😁 39+0 dayken doktor kontrolümuz vardi doktorum cati muaynesi yapacak ve normal dogum icin bi engelimiz var mi bakacakti ozamana kadar ara ara sancilarim oluyordu ama daha suyum yada nisanim gelmemişti.Neyse doktor kontrolundeyken ultrasonda bebegin suyunun bulanik göründüğünü ve partiküller gördüğünü yani kakasinii yapmis olabileceğini soyledii ve hareket etmiyo suan dedi eve gonderip risk alamam sezeryan alicaz dedi yinede nst ye baglayip sanci falan var mi diye bakildi ama yoktu ve beni acil sezeryana aldılar.Eşimle hem üzülüp hem oyle korktuk ki o an allahtan hastane cantamiz falan arabada yanimizdaydi.Beni acil hazirlayip ameliyata aldılar ve spinal sezeryan yapildi.Oglumun aglama sesini duymamla ve onu bana gostermeleriyle birlikte bütün korkum üzüntüm gitti mutluluktan aglayarak kavuştum bebeğime Cok şükür 😍 3355 gram olarak 8 mart persembe dunya kadınlar gününde yuvamiza katildi meleğim 😊 Uyusukluk gectikten sonra ilk saatlerde cok agrim oldu ama yurudukce sivi tukettikce daha iyi oldum bugun 4.günümuz ve ben ikinci gunden beri kendim ilgilenebiliyorm bebeğimle.Normal dogum icin herseyimiz hazirken sezeryan kısmet oldu ama hic onemli degilmis,önemli olan saglikla kucagimiza almakmis😊 sütümde ilk andan beri geldigi icin bi sorunumuz kalmadi Cok şükür 😊Darisii tüm hamislerrinn basinaa inşallah Allahim isteyen herkese bu duyguyu yasatsinn 😙