Mtzkuzum Nesrn34 39+3 bizde de aynı yalancı sancı bile yok. Doktorum Çarşambaya kadar doğmazsa sezeryan yaparız dedi bende istemiyorum bakalım ne olacak 😊
Betulackln Nesrn34 al bendende o kadar bende 39+2 ama hic bi belirti yok doktr 41 e kadar bekleyebiliriz dedi bakalım ne olacak
Serapefe4 Bizde yarın 39 oluyoruz sancım oluyor bıçak saplanır gibi karnım gün içinde çok sertleşiyor belime bacak arama kasılma giriyor aniden bunun dışında bişey yok bakalım yarın kontrol var inşallah sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız 😊😊
Irmakecrin 39+2yiz 4bucuk cm acilma nisan gelmesi var ama sanci yok arada hafif olup geciyor bekliyotuz bakalim