35 haftadan beri bu kasılmaları yaşıyorum nst de sancım da çıkıyordu ama açılmam yoktu birşey yapamıyordu doktor bugün nişanım geldi bebek ne zaman gelir bilemiyorum, ama doktoruna bir görün derim eğer kasılmalar sancıya eşlik ediyorsa ona göre bir yol izler