BraBykkolanc NurhY bende yarın gidicem dua edin 7+4 günlük bebeğimi göremedim daha 🙏🏻İnşallah yarın görürüm
Yaya123 Dilek5555 geçmiş olsun cnm bende yasadıgım hemde iki kesem vardı hayırlısı simdıde tekrar hamıleyım 13 hafta umudunu kesme bol bol dua et
Elfgny Dilek5555 Geçmiş olsun canım benim de ilk gebeliğim boş gebelikti ama şimdi 31 haftalık hamileyim. Kürtajdan 6 ay sonra tekrar oldu🙏 Sende şükret en azından hamile kalabildiğini biliyosun en doğru zamanda yine olur inşallah🙏💕