Uzunyolculugumuz cok Heyecan cok heyecan 😍 ama dun aksam bisey geldi basima napsam bilemedim 🙄 bekliyorum artik.. Ic camasirimda sadece 3 damla kan vardi ama altimi Sildigimde ne bir leke ne de baska bisey yoktu.. Acaba dedim aivilce falan mi vardi da patlattim o da yok yanlis anlamayin ama esim dikkatli bir sekilde kontrol etti hic bir belirti yok 🙄 Oglusum gayet hareketli masallaah 🙏 ne sanci, ne agri, ne su, ne nisan hic bisey yok ama hala aklimda 😔 Var basina gelen?