Edaaks Uzunyolculugumuz heyecanlı valla bakalım hayırlısıyla gelsin bütün Bebişlerimizz. Herşeyim tamam ama çantayı hazırlamadım onu da bugün hazırlıcam heralde. 15 dk da bir belimin sol tarafına kramp giriyo umarım normaldir 🤷🏻♀️
Vera18 Uzunyolculugumuz çok şükür iyiyiz 35. Haftaya giriyorum her şeyimiz hazır heyecanla bekliyoruz 😇 bu hafta çantamı da hazırladım kapının önüne koydum annem seninki erken gelicek diye psikolojik baskı yapıyor 😂 geceleri sürekli tuvalete kalkmak ve akşamları arada giren karın ağrıları dışında da bir sıkıntım yok çok şükür ☺️
Melektrk Uzunyolculugumuz bizim 6 Aralık gözüküyor doğum şuan 37+2yiz ama cumadan beri 60,80 sancılarım var korkudan evimi temizledim hemen sancı bekliyoruz bakalım gelirse 🤷🤷
Yvznannesi Uzunyolculugumuz heyecanlıyım gözüm nisan arıyor sürekli 😅 bişey geldi mi diye bakar oldum sürekli
Uzunyolculugumuz Edaaks benim kramplarım ayaklardaydı bu aralar yok çok şükür yanlız belim agrıyo arada bi çok hafifde kasıkda baskı oluyo
Uzunyolculugumuz Vera18 ben daha çantamı hazırlayamadım canım ya beşik hariç herseyımiz hazır yıkancaklar yıkanıp çanta hazırlancak
FulyAtik Bizde yarin 34 haftalik olacagiz yeni yılada kalabilir bebisim ama belli olmaz erken dogum riskim var, sancilarimdan dolayi 32 haftalik ciger gelistirici vurulduk izine ayrildim evde dinleniyorum 😔
Gmz11 Bugün 35 bitti 🤭 36 yı doldurcaz herseyim hazır sayılır. Bir evim temizlencek birde saçımı boyatırken aksilik oldu bu hafta herseyi bitirmek hedefim
Uzunyolculugumuz Melektrk bizim aralık sonu ama doktorumuz 2 hafta sonra 9.aya giriyoruz bebişimize baglı ister bası ister sonu ister ortası gelir dedi
Raniniii Melektrk bende sizinle ayniyim hafta ve gün olarak ben sancı olup olmadigini nasil anliycam cozemedim agrim oluyor belime ve kasiklarima agri vuruyor ama bebekte haraket ediyor baya agri varken oyle mi olmasi lazim yoksa bebek haraket etmemesi mi lazim sancida
Sema1991 Uzunyolculugumuz 36+2 yim 35. Haftamda nst de sancım çıktı 2 gündür de söylemesi ayıp olmadın ishalim sürekli kasılmalarım var ve kaşığımın sol tarafı inanılmaz sancı yapıyor bugün de böyle devam ederse acile gideceğim ishal ve sol taraftaki sancım için bel ağrısı ve kasılmaları saymıyorum bile 😊 çantam da henüz hazır değil 3. Gebeliğin verdiği rahatlık sanırım 😊 çantaya koyacaklarımın hepsi hazır ama henüz çantaya girmediler
Uzunyolculugumuz Sema1991 benım ılk gebeliğim bende hazırlamadım daha cantamı yıkıyıp cantaya koyulcak o kadar
Hatice1017 Sema1991 Bende 32+3 um cnm daha once bu rahatsizliklarla doktora gittinmi hic bu hafta bendede var da ayni rahatsizliklar ozellikle 2 gundur benimde sag kasigim acayip ağrıyor sanciyor belim agriyor bacaklarim agriyor dedigin gibi kasılmalar bendede var daha yeni muayene oldum.dr bisey dmeedi ama nst yede baglamadi korkuyorum acikcasi bende enfeksiyon oldugu icin
Sirin_beyza Uzunyolculugumuz morel ler bozuk😔bende canım normalde 4 ocaktı fakat Aralık annesi olacağım marjinal plesanta previa denildi tanı koyuldu normal doğum yapamazsın kan kaybından ölürsün dediler. Erkn 36 sezaryana alınıp 13 Aralık doğumum
filiz08 Sirin_beyza sağlıklı sıhhatli al kucağına moralini bozma güzel duygularla gir doğuma ve güzelce al kucağına
MNursel Uzunyolculugumuz 35 +0 ız bugün. Önceden ağrılarım kasılmalarım olurdu geçti. Artması gerekirken hafifledi anlamadım. Grip oldum halsiz halsiz yatıyorum. Çanta falan herşey hazır. Gözüm lavobaya gittiğimde hep iç camasirimda birşey gelmismidir diye 😂 birde oglusumun hareketleri azaldı. Bu dönemlerde çok uyurlarmis uyandırmak çok zor oluyo endişeleniyorum bazen. Birde sancim olmasına rağmen doktorum nst ye almadı 38 inci haftadan sonra dedi
Uzunyolculugumuz MNursel bende 34 haftalığım bende nstye girmedim ıkı hafta sonra gel dedı belkı o zaman bakar benım kız cok hareketlı maşallah hıc durmuyo ama bı doktorda o yuzunu goremedık bi poz yakalayamadık daha
Samnur MNursel bende 35+3 deyim bu aralar hareketleri azaldi bende endiseleniyordum yazdigin iyi olmus canim sagol. 😊
Yavuzum1202 Siz çalışkansınız ben daha yıkamadım esyları temızlık yapamadım belim çok agrıyor fıtık var tek basıma halledemem ama yardım edelim dıyen de yok şimdilik beklemedeyım inş erken gelmez kızım