Eagil vermiyorlar hanımefendi çok afedersiniz ülke öküz kaynıyor yer vermedikleri gibi rahat da vermiyorlar. Beşiktaşın ortasında patenle çarpıp kaçan adamı da dövdüm, metroya binerken yer kapacak diye omzumu kıracak adamı da tekmeledim, yaşlıya, hamileye, engelliye, çocukluya yer vermeyenlere de çok çemkirdim. Maalesef koskoca ülkenin geneli böyle. Çareyi ülke değiştirmekte buldum. Şimdi dar kaldırımda karşıdan gelen adam bile hamileyim diye kenarıya çekilip bekliyor, markette sırasını verenler, yaşlılar bile hamilelere inanılmaz saygı duyuyor mahçup oluyorum. Ben delirmemek için gittim sizler en azından hakkınızı arayın, uyuma taklidi yapanın omzunu dürtün, müzik dinleyenin kulaklığını çıkartın en olmadı şoföre seslenin yer verilmesi için destek olsun. Kendinizi çaresiz hissetmeyin