Htcdrku Yumurtlama günüm geldi ovolosyon testi pozitif ve ben çok hastayım boğazlarım felaket şiş ağrı kulağıma vuruyo soğuk algınlığı ilacı içmek zorunda kaldım doktora gitsem antibiyotik verir kesin ...ya olursa içtiğim ilaçlar zarar verirmi ☹️
Papatyam2017 Htcdrku önce kendiniz sağlıklı olmasilisin canım.hele ki enfeksiyon o kadar kötü ki ben hamileyken serum yediğimi biliyorum .rabbim korur varsa da merak etme şimdi için çok erken hemen iyileş ki hamile kalirsan enfeksiyon atılmış olsun vucudundan
gurcem Ben hamıleymısım bılmıyordum kullandımmcanım zaten kullanmasam ölürdüm herhalde cok kotuydum faranjıtım azmıstı yutkunamıyordum nefes alamıyordum elhamdulillah bıse olmadı
minikavakado adetim geciktiğinden beri bende hastalık geçirdim ama hiç ilaç içmedim, ona bişey olmasını riske atamam. ilaç normaldede çok içen biri değilim ama doktor yazmadığı kontrol edilmediğimiz sürece içmemeliyiz
Htcdrku Papatyam2017 çok teşekkür ederim allah razı olsun doktora gittim antibiyotik başladı çok şükür daha iyiyim doktora da sordum adetin gecikene kadar bişey olmaz dedi merak etme dedi