Sabah eşimle tartıştık.Sebebi kızımın 18 yasına geldiğinde sevgilisi olmamasıydı 25 yasına gelecekmiş oda evleneceği kişiyle görüşecekmiş.Bende eşime dedim ki senin olmadı mı 18 yaslarda sevgilin ne olacak olabilir dedim bana kızdı sen böyle mi yetiştireceksin diye 😀bu arada daha 19 haftalık hamileyim