Newannis Merhaba bir sorum olucakti dun aksamdan beri sag kasik bolgemde bir agri var yururken hareket ederken agriyo geciyo yine basliyo sanki yara gibi bebegimde hep asagda tekme atiyo sanki cikcak gibi onunla bi alakasi varmi ilk gebeligim 24haftalik
Neslihan_topcuu988 Newannis merhaba bende sag kasigimda cok agrim var 3 gecedirde perisan etti beni acile gittim bir gece once idrar kan ultoroson yapildi ultorosonda yogun gaz sikismasi varmis buna bi ilac verilmiyormus bende sizin gibi az once bloga yazdim belkj yaşayanlar anlatrda bir care uretiriz
Efesevim Newannis ben 2 haftadır çekiyorum o ağrıyı yürüdükçe hareket ettikçe alt karnımda acı gibi bişey oluyo hatta dün biraz fazla hareket ettim akşam panik atak geçirdim neden bu kadar ağrıdı diye dinlenince geçiyo ama haftaya kontrolüm bakalım dr ne dicek
Rahimeali Newannis benimde sağ tarafımda ağrı vardı doktora gittim bebek büyüdüğü için böbrek kanalına baskı yapmış az büyümüş onun sancısı ağrısı oluyormuş sol tarafıma yatmaya başlayınca hafifledi. Doktorum bana sırt üstü hariç istediğin pozisyonda uyu demişti sağ tarafa rahat ediyom diye öyle yatıyordum.
Newannis Neslihan_topcuu988 acaba ondanmi anlamadim yururken sanki yara olmus gibi agriyo uzaninca geciyo ara ara oluyo