Bu aylarda kasik sancisi cekenler varsa donus yqpabilir mi nasil basediyorsunuz.acile gittim 1 gece once kan idrar tahlilleei verdik ultoroson a girdik apandisten suphelendilerde cok sukur oyle bisey değilmiş yogun gaz sikismasi varmis bunu nla nasil basedebilirim cok agrili bir 3 geceyi gecirdim hala sürüyor