minikmucizem1_ ben çekildim bir aya sonra kaldım ceklidigim ay doktor korunma gün aşırı ilişkiye gir dedi zararlı olmazmış dedim hayır bir zararı olmaz korunma dedi ama zaten o ay olmadı ertesi ay oldu..bir tanidigiminda olmuyordu çocuğu onada sende film cekil dedim ben öyle hamile kaldım.oda çektirdi onunda çektirdiği ay oldu bebisi gayet sağlıklı ❤️💙