Kizlar , temmuzdan bu yana diş ağrısı çekiyorum ama şu bir aydır daha da arttı ağrısı dün akşam ağlayarak uyudum resmen . Ayın 2'sine dişçiden randevu aldım . Bugüne kadar gitseydin ya diyenler olacaktır ,gitmedim çünkü dişçiden çok korkuyorum 😔 hamilelik döneminde diş ağrısı yaşayan oldu mu, siz ne yaptınız ?