Günaydin kızlar 😊 bugun itibari ile biz 8+1 iz. Nasıl gidiyor hamileliginiz merak ediyorum bu haftalarda annelerimiz nasillar neler oluyor nasil besleniyorsunuz ? Ben cok rahat bir hamilelik geciriyorum hicbir belirtim yok eskisi gibi endişelenmiyorum önceden cok korkardim belirtim gitti bisey mi oldu diye artik kendimi bu konuda yipratmamaya soz verdim benim gibi olan var mi 😊 Allah herkesin bebegini saglikla kucagina almayi nasip etsin 😗