Duuyguum bende haftası günü geçen bebek yapar diye biliyodum fakat benimki yapmış zaten haftası 1hafta ondevgidiyodu ve 33.haftadan itibaren erken doğum riskim vardı hep durduruldu bebek artik 35.haftada kendini doğuma hazır hissetmiş zamanı geldi dogmanın diye sancilandirmis beni tabi ben anlamayıp iki gün sanci çekincedogum olmayınca oda strese girmiş kakasini yapmış zaten yeni yapmış doğumda iyikide kendi dr ma gitcem diye diretmemişim yolda sancilar çoğalınca başka hastaneye gittim 1saat erken doğurdum belkide o 1saate kakasini yicekti yavrum buna şükür şimdi yanımda 12gunluk olduk bile