KeremAsafmoOom Silasahin-1207 ac karnına gidiyorsun kan veryosun aradan Bi saat geciyo tekrar kan veriyorsun sonra glikoz u içiyorsun tekrar kan veryosun toplamda 3 sefer kan vermiş oluyosun
Saraalp Silasahin-1207 aç karnına kan alıyorlar, Dr. um teneke kutuda gazoz tadında içeçek verdi aşırı şekerli değildi , 1 saat sonra tekrar kan alındı , aynı gün çıkmıştı sonucum
Silasahin-1207 Saraalp bende şimdi randevu aldım ama öğlen sonuna verdiler sabahtan gitsem doktora söylesem sabahtan yapmaz mı ki hiç tanımıyorum bu doktoru da
Saraalp Silasahin-1207 Dr. sadece testi istiyor , gün sonu yorumluyor , rica edin durumu izah edin bence o kadar saat aç kalamazsınız