Günaydınn güzel anneler ♥️ Bu otu gerçekten kullandım suyunu içtim işe yaradı çok rahatladım diyen var mı acaba ? İlk doğumum da yapmadım ama bunda 32+3 hamileyim yapmak istiyorum eğer bir faydası varsa. Ve nasıl yapılıyor hangi dualar okunuyor merak ediyorum 🙏🏻