Brcngl Kızlar 39+3 üm uyurken alttan sanki bıçak saplanır gibi bi ağrı girdi resmen sağdan sola dönemedim ama hemen geçti sonra ne olabilir nedeni?
Gokcenur Brcngl ben de 33+4üm son iki haftadır bende de oluyor normal bebiş büyüyor yeri dar geldiği için diye düşünüyorum 😅
SenaDerin Hamile değilken bile olur bazen, üşütmüş olabilirsin canım.. veya doğuma hazırlıyo vücut kendini
Busraas Benimde oluyor arada bebek doğum kanalına giriyor olabilir veya çok yorulmuş olabilirsin. Birden idrarın gelince oluyor. Benim tecrübelerim böyle doğum belirtisi mi bilmiyorum henüz yaşamadım ama batmayı baya yaşadım 😃