Elmalipasta Geceden beri ara ara belime sancı ve ağrı giriyo bebek bi yerde toplu hareket de etmiyo geceden beri kaç kere tuvalete kalktım ama ne nişan var ne su 39+4, hastaneye gitmek için sabaha kadar bkleyim mi kızlar çok endişenlendim napmam gerekiyo?
EaE Elmalipasta hareketini hissetmediginde şekerli biseyler yada cikolata yiyip bir bardak soğuk su icip yan uzaninca hareket eder canim ebeler doktorlar soylemisti Eger hala hissetmiyorsan hareketini hastaneye git icin rahat etsin
Oguzaysel Elmalipasta yürüdüğünde ağrı geçiyorsa doğum sancısı oluyormuş öyle duydum geçen tv de bir doktordan canım
Elmalipasta EaE bu bel ağrısı doğum belirtisi değildir demi kimseyi de arayıp soramıyorum cnm sabahın köründe 🤦♀ama geceden beri uyutmuyo ağrı neden böyle oldu anlamadım
EaE Elmalipasta kac haftaliksin canim biz 38+1 bendede bel agrisi var düzensiz sekilde karnim sertleşiyor yalanci kasılmalarmiş doğum belirtisi olan sancı belden gelip kasıklara dogru dayanılmaz olur benim 3.gebeligim
EaE Elmalipasta canim az kalmis bende cok sabirsizim bor an önce doğurmak istiyorum Bel agrilari sancilar uykusuz geceler birde bacak sallanmasi uyutmuyor beni dolasiyorum evin icinde tek basima
EaE Oguzaysel ben 11 yil önce oglumu dogurdum gercek sanci belden başladı kasiklar bacaklar agridi nefes almakta zorlandim yürümekle geçmedi Ama yalanci sancilarda yürüyünce çömelince falan geciyor arada oluyor bana
Elmalipasta EaE eeşimde horul horul uyuyor sinir oluyorum 😒 kaç kere seslendim duyuyo sanki cevap vermiyo
Elmalipasta EaE teşekkür ederim Allah razı olsun yanıtladığınız için ben bekleyim o zaman sabaha kadar duramazsam giderim hastaneye.
Nuranburak Elmalipasta doğum sancısı bel ağrısıyla başlar çok acele etme ama fazlada geç kalmamani tavsiye ederim birine şahit olmuştum yıllar önce birden ağrısı başl adı ve yarım saatte sıklaştı hastaneye götürdüler bir saat sürmedi doğurmuş haberi geldi yani hızlı gelişebiliyor. Kolay doğumlar diliyorum sağlıkla kucağınıza alın inşallah