Symnrdlkra benimde 33. Haftada başıma geldi sancı değilde karnımın sağ tarafında kramp şeklindeydi karnım çok sertleşmişti ve bebek sağda toplandı öylece kalakaldım 1 saat bekledim belki düzelir diye geçmeyince acile gittik ultrason muayenesinde bebekte suyunda gayet iyi dediler ama bu ağrı normal olamaz birde alttan bakalım dedi ve sonuç 2.5 cm açıklık hemen yatışım yapıldı 2 doz geliştirici iğne kalçadan vurdular ve baya yakan bir iğneydi 😒 3 tane serum yedim serum yerken damar yolundan 3 kez de farklı bir ilaç verdiler bebekle beni rahatlaması için dediler birde nidicard diye turuncu renkli hap kullandım 1 hafta geçti ilaç kullanmaya hala devam ediyorum nidicard ve progestan 34. haftaya başladım hayırlısını diliyorum rabbimden 🤲🏻 Bu arada yaşadığım durumun nedeni idrar yolları enfeksiyonuymuş hem kendi doktorum söyledi hemde farklı bir doktora da göründüm oda aynı şeyi söyledi