Merhaba kızlar dün artık 12+4 günlük hamile oldgm için decavit ve kan ilacına başladım.mide bulantım azaldı başka şeylere de yordm ama aklıma geldi snradan.sizcede bu ilaçlar iyi gelmş olablr mi?bu arada son kan değerlermde b12 ve d vitamini eksikliğim çıkmıştı onu tamamladgı için mi azaldı acaba?siz ne düşünüyorsnz?