Bende bu yüzden zorunlu Sezeryan yaptım ama benimki ben gibi değil sulu sivilce gibi minik minikti kaşıntı vardı test hamile iken tam sonuc alamayız dedi doğumdan sonrada hiç ayni sikintiyi yaşamadım suan oğlum 4 yaşında ikincide hamilelik 19 haftalik bunda hicbiseyim yok acaba diyorum bendeki siğil değil miydi