Esramazan57 Kızlar çok kötü bi ağrı ile uyandım nefesimi kesiyor resmen 38+2 hamileyim bebek makat geliş Doğum sancısı olabilir mi ya anlamıyorum karnım çok ağrıyor
nazliiecemm Esramazan57 böyle bi durumda kaç dakikada bir olduğuna bakın diyolar canım düzenliyse doğumun başlamış olabilir
hunilimom Esramazan57 bebegin dönüyor da olabilir doğum sancısı belden kasıklarına doğru geliyor şiddeti saat geçtikçe artıyor ama düzenli geliyor seni oturtmaz ağrı gelince ayakta daha rahat hissedersin duş seni rahatlatır eğer duş alınca geçerse yalancı sancidir
Alya123 Esramazan57 düzenli aralıklarla giriyor canım , oturup kalktıkça artıyor duş al duştan sonra iyice artarsa acile git
Esramazan57 hunilimom bebeğin döndüğünü sanmıyorum hala sert kafası yukarı dokunduğum da karnım bi anda kasılıyor ağrıyor böyle ishal ağrısı gibi 30 saniye falan sürüp geçiyor sanki
busrasahinn Esramazan57 canım hareket ettikce gecmiyo daha da artıyorsa gerçek sancidir 38+6 da doğurmuştum bende yatamamistim bi anda sicratiyodu ağrı geldikçe şimdi nasılsın inşallah doğum yaklasmistir😊
busrasahinn Esramazan57 yalancı sancıymis demekki 😂 rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
Elmalipasta Esramazan57 benimde bel ağrım var geceden beri bebek de hareket etmiyor arayacak kimse de yok 🙁 of nabıcam bilmiyorum hastaneye gidip gitmemekle kararsızım