34 haftalık gebeyim ama kaşınmaktan geberiyorum elimde olsa karnımı tirmiklayarak yirtacagim nasıl bir acıdır özellikle akşamları oluyor doktora gittim kan verdim karacigerle alakası yok temiz çıktı benim gibi olan var mı ne iyi geliyor ne yapıyorsunzz yardımcı olur musunuz lütfen