Agiri Kizlar uyurken kalcaniz agriyir mu. Ben 7. Aya girdum. Sag kasigimda agri ve kalcamda agri var. Bir sikinti yoktur dimi
ikizannesiFilizkaradogan Agiri bendede 5. Aydan beri var magnezyum eksikliğinden oluyor dedi Dr icince rahatim ama icmeyince ölüyorum sanıyorum 😊😞
Ksknsy Benimde kalçamda ağrı var ama 3. Aydan beri var çok zor ve çok kötü bir ağrı 😞 Şimdide 2 gündür karnımın altında ağrı var kasılmalar var birde bebek çok oynuyor daha da ağrıyor🙁
Zezell Agiri Canım ben sordum calsiyum ve magnezyum eksikliği dedi.ya hap verecem yada sut yogurtu arttir dedi