Merhabalar, uzun zamandır kafamı kurcalayan bir mevzu var. Sizlerede sormak istedim. Kamuda çalışmak için kpss sınavına hazırlanmak istiyorum. Ancak mayıs başı gibi doğum görünüyor. O zamana kadar bir şekilde hazırlansam sonra bebek 3 aylıkken sınava girmem gerekecek, uykusuzluk vs olabilir tabi 😕 sonrada ne kadar başarılı olabilirim kafam karışık, biyandanda yaş geçiyo siz ne dersiniz, bu durumu yaşayan varmı?