Bengu86 Arkadaslar bugun evımıze geldık ciğer geliştirici igne yedıl boyle kac hafta durur normalde 34 duz ama 37 gelişimindeyiz
PamukAnne Bengu86 canım neden vuruldun erken dogum riskin mi var? Ben ikiz diye 32+5te 33+5te ikişer doz vuruldum.
Bengu86 Canım dün cok sancı cektim dogum sancıları ama nstde duzenlı sancı cıkmadı ama belirtiler dogum sadece su gelmedı iri oldgu ıcın gelmeye çalışıyor dedı
Bengu86 123w123w ay neguzel ınd benımkıde oyle olur yururken baskı hıssedıyormuydunuz bırde benım bacak ve kalca agrım hıc gecmıyor dunden berı kac serum yedım yok bugund kalın dedıde ben eve gelemk ıstedımm dıger oglum ıcın
123w123w Bengu86 ben 29 haftadan 34 haftaya kadar lavabo dışında ayağı kalkmadım yemeğimi bile yatakta yiyordum aşırı baskı yapıyordu ve hemen sancım oluyodu şimdide yürüyorum o kadar merdiven çıkıp iniyorum sancı falan hiç bişey yok
Bengu86 Doktorum bebegın iri oldugu ıcın dogum pozsyonunda zaten gelmeye cakıstor dedı hatta progestanmı dıye bır ıkac verıcektı gelısımı gorunce vermedı dogabılır bu kıloyla bormal zamnnda doganlr vr dedi